NL | EN

Afhalen, verzenden, transport

Aankopen afhalen

Onze afhaaldagen zijn t/m vrijdag 13 december. Onderaan uw biedresultaat staat de gele knop "Maak een afspraak"

Ga hier naar uw biedresultaat en scroll naar de knop onder de optelsom

Verzenden

Verzenden via onze eigen verzendservice is afhankelijk van de objecten. Uitgangspunt is dat aankopen eenvoudig in 1 doos kunnen worden verzonden. 

Het starttarief van een reguliere zending binnen Nederland is 30 euro. Als u iets kleins koopt zoals een paar sieraden is het starttarief 20 euro. Standaard is een pakket tot 500 euro verzekerd.

U kunt uw verzendaanvraag mailen naar receptie@veilinghuispeerdeman.nl 

Gemiddeld kunnen wij binnen 7 dagen na de ontvangst van het totaalbedrag (aankoop + commissie + verzendkosten) uw pakket aanbieden aan PostNL. Hoewel wij zorgvuldig inpakken, is het risico van verzenden altijd voor de koper. 

De hoeveelheid, kwetsbaarheid, grootte of het gewicht van uw aankopen kan ervoor zorgen dat verzending niet mogelijk is via ons. We raden onderstaande externe dienstverleners aan.

Pakketten:

• Easy2send
• 088-33.00.999 | auction@easy2send.art
• 
Aanvraagformulier offerte

Transport:

• Gabriel Kusters
Klein, middelgroot en pianotransport
06-511.202.83 | gabriel.kusters@online.nl

• Paul Bremer
Middelgroot en groot transport
06-206.066.92 | info@antiquesonthemove.nl

Voor een prijsopgave kunt u de lotnummers en de plaats van bestemming doorgeven aan de transportdienst. De aankoop betaalt u aan ons, de vervoerskosten betaalt u rechtstreeks aan de transporteur.

Betalen & afhalen maar ook verzenden & transport dient binnen twee werkweken door kopers afgerond te zijn.


Naar Catalogus


Veilinghuis Peerdeman B.V.
Tennesseedreef 18-20
3565 CJ UTRECHT
The Netherlands
Telefoon: +31(0)302610485
receptie@veilinghuispeerdeman.nl

Kamer van Koophandel: 58086854
BTW-nummer: NL852867815B01

ING BANK:
NL61INGB0003522641